Voor het eerst naar de Karuna school

7 oktober 2013 - Nagarkot, Nepal

Vanochtend stonden we om 7 uur op en gingen we ontbijten bij het  sjiva guesthouse, onze dag begon dus goed: met toast en ei.
Daarna gingen we terug naar het het hotel om om onze tassen weer in te pakken omdat we na de middag naar een ander hotel zouden gaan vertrekken.
Toen iedereen zijn tas had ingepakt gingen we met een busje voor het eerst naar de Karuna school.
toen we daar aankwamen was de school leeg omdat de kinderen vakantie hebben vanwege het Nepalese lichtfestival.
Nadat we de leraressen hadden ontmoet vertelde meneer cooiman nog wat over hoe het project is ontstaan.
Hierna begon onze noeste arbeid en werden we in groepjes verdeeld om een ruimte in de school te schilderen.
Er werd een lekker muziekje opgezet en we konden beginnen. Aan het einde van de dag hebben we 4 ruimtes geschilderd en we gaan morgen weer verder. Tussendoor konden we onze buiken vullen met een typisch Nepalese lunch. Toen we klaar klaar waren met schilderen en alles hadden opgeruimd stapten we weer in de bus met een held achter het stuur. We zaten in een krakkemikkig busje wat ons kwam ophalen na een paar absurde capriolen en een stoel die het begaf bracht onze uitstekende chauffeur ons naar het nieuwe hotel: The end of The universe. Nadat we allemaal onze spullen in de kamers hadden gelegd gingen we even naar het barretje wat iets hoger lag. Hier werden we verrast door het adembenemende uitzicht op prachtige bergtoppen van rond de 6000 meter, hier zullen zeker nog prachtige foto's van volgen.
Vanavond eten we in het restaurant bij onze verblijfplaats en morgen gaan we weer verder met verven op
de school.
Het was weer een adembenemde
dag. Op naar morgen !
Namaste.

1. Astrid van der Kamp.:
    7 oktober 2013
    Hallo wereldreizigers, al na 4 dagen overtreffen de verhalen en de foto's onze verwachtingen. We genieten erg mee. Hopelijk ervaren jullie nog vele indrukwekkende indrukken en kunnen wij er van grote afstand van meegenieten.
  2. Jan-Dirk:
    8 oktober 2013
    Ben benieuwd naar die 6000 ders. Het lijkt mij dat jullie het naar je zin hebben gezien die vrolijke foto's.
    Gaan jullie de kinderen nog ontmoeten.
    Groet jandirk