Van Kathmandu richting Bhaktapur

6 oktober 2013 - Bhaktapur, Nepal

Vandaag ons eerste ontbijt gehad in Nepal, het smaakte prima! Na het ontbijt hadden we even vrije tijd, daarna richting de 'Apen Tempel'. Een hele gave plek, veel Nepalese  vlaggetjes, veel groen en natuurlijk vele apen. De apen hebben deze plek in beslag genomen. Ze zien er erg lief uit, maar kunnen soms ook een beetje angstaanjagend zijn :) Op deze plek hebben we ook nog een hele mooie Stoepa gezien. Daarna richting de lunchtent, langs de route waren soms heftige beelden te zien. Lekker geluncht! Daarna terug naar hotel, we gaan richting Bhaktapur. Na wat problemen (over de bagage) met het vertrek en het drukke verkeer, goed aangekomen. We zouden in het Shiva Guesthouse verblijven, maar hier was wat mis gegaan met de boeking. We slapen nu in het Vajra Guest House, heel leuk! Dan op weg naar het kindertehuis, we maken kennis met de verzorgsters en de kinderen. Hele lieve mensen, we krijgen lekker te eten. Ze zijn blij verast als Sebastiaan hun verteld over de kleding die wij uit Nederland hebben meegenomen, ze vinden het super! 's avond eten we gezellig bij het Shiva Guesthouse, het was een gezellige avond. Al met al een drukke, maar leuke dag!!